11 kuvaa kuluneelta viikolta

22. heinäkuuta 2017
Rentouttavaa katsottavaa. Nämä minä voisin ripustaa vaikka olohuoneen seinälle, siis tulevaisuuden kotiin, jonka värit ja kalusteet saan valita itse. En tosin tainnut ymmärtää teosten syvempää merkitystä. 

Mikähän siinä on, että minun pitää aina kuvata omia kenkiäni? Tällä kertaa minulla ainakin oli hyvä syy. Olin nimittäin erityisen tyytyväinen, koska vihdoinkin minun jo keväällä ostamani kengät eivät hanganneet! Shh, unohdetaan, että laastaroin silti ihan vähän varmuuden vuoksi.

 Näin upea näkymä ei juuri lohduttanut, kun jäätelö suli ennätysvauhtia! Kädet ihan tahmeina ja puolet jäätelöstä muualla kuin suussa. Onneksi en liannut kuin yhden laukun kulman ja aavistuksen housuja. Oli kuuma, mutta syytän enemmän todella kovaa Garda-järveltä puhaltanutta tuulta. Se siis viskoi kiveykselle jäätelöpisaroita minun jäätelöstä!!

Selfien ottaminen vaatii selvästi vielä opettelua. Halusin kokeilla ilman aurinkolaseja, mutta kyllä olo on paljon coolimpi niiden kanssa kuin ilman.  Sitä paitsi oli liian kirkasta ja tuulista - oli pakko siristellä muutakin kuin silmiä.

Mietiskelin, uskaltaisiko joskus lähteä polkuveneellä järvelle. Ne näyttävät kivan värikkäiltä, mutta en tiedä olisiko polkeminen sittenkään minua varten. Entä jos aallokko on liian voimakasta, eikä rantaan enää pääse takaisin?

Ihan kiva mainos, sellainen, josta tulee otettua kuvia. Onhan Ice Age -elokuvan orava aika symppis. Nyt tulossa/meneillään on ilmeisesti jo viiden osa. Mitähän edellisissä osissa on tapahtunut?? Olen nähnyt vain kaksi ensimmäistä, ainakin muistaakseni.  

Milanon La Scala-teatterin sivuovesta pääsi ensimmäiseen eteiseen ilman jonoa. Tuntuu ihan kuin olisin menossa itsekin näytökseen. En taida kuitenkaan päästä tämän peremmälle ilman lippua?

Mehun kuvaaminen on vaikeaa. Miksi ihmeessä en tyytynyt ottamaan kuvaa kahvista, kuten tavallisesti? Sitä paitsi se oli paras ikinä juomani espresso-kahvi, ja minulla on kuva vain mehusta???

Pitäisikö istua kahville vaiko eikö? Jätetään ehkä sittenkin välistä, sillä pelkkä espresso-kahvi maksaa yli 3 euroa. Vai oliko se sittenkin vähän yli 4 euroa. En muista ihan tarkkaan, mutta joka tapauksessa vähän liikaa. Ehkä vielä joskus.

En oikein tiedä pidänkö kyseisistä kengistä vai enkö, mutta jokin niissä kiehtoo. Ainakin niillä olisi huomattavasti helpompi kävellä kuin minun saman merkin korkokengillä, joissa on todella terävä kärki ja huippukorkeat korot. Varpaita puristaa ja korkeutta on liikaa.

Vakiolihakauppa onkin jo kesälomalla. Mistähän minä löytäisin toisen lihakaupan? Mietintä ilmeeni (ja ennen kaikkea siitä otettu selfie) on erittäin vakuuttava. Eikö vaan? ;)

Yhteen viikkoon mahtuu vaikka mitä aatoksia, joista tosin vain osasta on todisteena myös kuvia.

Katariina

2 kommenttia

  1. Heh, polkuveneeseen voin antaa sen neuvon, että tuulisella säällä ei ehkä tosiaan kannata lähteä järvelle... Jouduin melkein vaikeuksiin mieheni kanssa, kun vastatuuli alkoi voimistua emmekä oikeasti saaneet venettä tarpeeksi lähelle paluulaituria. Jouduin kahlaamaan vyötäröä myöten. Ja tämä kaikki jo naurettavassa hollantilaisessa lammikossa. Yllättävän sporttistakin se polkeminen on, reisilihas kasvaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis juuri tuota minäkin pelkäisin!!! 😂 Näin jälkikäteen luettuna tuo teidän seikkailu naurattaa, mutta ei varmaan itse tilanteessa. Garda-järvellä tuuli muuten todella kovaa, joten varmaan siellä oli aaltojakin. Minäkin haluan etsiä jonkun minilammikon, jossa voisi kokeilla. 😉

      Poista

Kommentit piristävät aina ja saavat teidät lukijat tuntumaan todellisemmilta. Älä hätäänny, jos kommenttisi ei näy samantien - minun pitää ensin hyväksyä se. Kiitos! :)

Sisällön tarjoaa Blogger.